شرکت ستاره عرش آریا

نماینده انحصاری hanna Instruments در ایران

شرکت ستاره عرش آریا

نماینده انحصاری hanna Instruments در ایران

شرکت ستاره عرش آریا

شرکت مشاوره مهندسی و بازرگانی ستاره عرش آریا با هدف ارتقاء سطح کیفی وکمی تولیدات صنایع کشور درزمینه ارائه تجهیزات و سیستمهای آزمایشگاهی ، تحقیقاتی و کنترل کیفیت، با بهره مندی از کادرآموزش دیده ومجرب اقدام به ارائه مشاوره، فروش و خدمات پس از فروش نموده است. همچنین شرکت ستاره عرش آریا با داشتن نمایندگی های معتبرازشرکت های معتبر دنیا همواره قادر بوده است با ترویج دانش فنی وخدمات آن شرکت ها گامی موثر در جهت پیشبرد علمی ودانش فنی مشتریان خود بردارد.مفتخریم که در این راه با تجربه فراوان و تواناییهای منحصر به فرد از طریق ارائه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب و تحویل به موقع و همچنین پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش مستمر کارشناسان فنی مجرب در سراسر کشور رضایت خاطر مشتریان عزیز را فراهم سازیم.

  • ۰
  • ۰

خرید محصولات کمپانی صاحب نام هانا  HANNA از تنها نماینده رسمی و انحصاری HANNA در ایران با ارائه کلیه مدارک وگواهینامه های معتبر و تایید شده از کمپانی جهت ارائه خدمات گارانتی و پس از فروش.

دستگاه شوری سنج مدل HI96822 مناسب جهت استفاده در صنایع مختلف اعم از صنایع غذایی ، آبزی پروری ، خاک و کشاورزی و...

دستگاه  رفرکتومتر دیجیتال، قابل حمل و مستحکمی است که جهت اندازه گیری شوری آب دریای طبیعی یا مصنوعی طراحی شده است. این دستگاه نتایج را با استفاده از سه واحد معروف PSU، ppt و S.G. (20/20) نمایش می دهد. دقت بالا و راحتی استفاده از دستگاه نتایج قابل اطمینانی را در هر بار استفاده به دست می دهد. تمامی نتایج برای انحرافات دمایی، تصحیح می شوند و هر نتیجه با زمان پاسخ 1.5 ثانیه ای نمایش داده می شود. تمیزکاری دستگاه به آسانی صورت می گیرد. فقط کافی است جهت آماده سازی برای نمونه ی بعدی، آن را به

 جزئیات
این رفرکتومتر دیجیتال از عدم اطمینان موجود در رفرکتومتر های مکانیکی جلوگیری به عمل می آورد. این عمل به وسیله ی اندازه گیری شاخص شکست (refractive index) جهت تعیین شوری آب دریا (طبیعی و مصنوعی) شامل آب های لب شور، آب اقیانوس و اکواریوم های آب شور انجام می گیرد. این تجهیز شاخص شکست نمونه را به واحد های PSU، ppt و وزن مخصوص تبدیل می کند. این تبدیلات بر اساس خصوصیات علمی منتشر شده با استفاده از خصوصیات فیزیکی آب دریا (نه خصوصیات سدیم کلراید) انجام می شود. دستگاه HI96822 دستگاهی با کاربرد آسان جهت استفاده در فضای باز، آزمایشگاه و خانه به منظور اندازه گیری شوری در آب دریای طبیعی و مصنوعی می باشد.
نحوه ی ساختن یک محلول استاندارد
به منظور تست دقت دستگاه می توان از محلول های سدیم کلراید استفاده کرد. دو نمونه محلول سدیم کلراید به همراه مقدار ppt مورد انتظار در جدول زیر آورده شده است.
جهت درست کردن محلول استاندارد NaCl (g/100g) به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. ظرف مورد نظر خود را که می تواند یک ظرف شیشه ای یا بطری قطره ای باشد روی ترازو قرار دهید.
  2. ترازو را روی صفر تنظیم کنید.
  3. جهت ساختن محلول X NaCl مقدار X گرم سدیم کلراید خشک را با خلوص بالا درون ظرف قرار دهید.
  4. آب مقطر و یا دی یونیزه شده را به بشر اضافه کنید تا وزن کل محلول 100 گرم شود.

دو نمونه محلول استاندارد NaCl
 

 

سدیم کلراید (گرم)

آب (گرم)

کل

مقدار ppt مورد انتظار

سدیم کلراید 3.5 %

3.50

96.50

100.000

34

سدیم کلراید 10 %

10.00

90.00

100.000

96

شاخص شکست
این دستگاه بر اساس شاخص شکست اندازه گیری ها را انجام می دهد. شاخص شکست اندازه گیری ای است که رفتار نور را در هنگام عبور از میان نمونه، بررسی می کند. با توجه به ترکیبات نمونه، پدیده های بازتاب و شکست در نور عبوری به صورت متفاوتی اتفاق می افتد. با اندازه گیری این مورد به وسیله سنسور تصویری خطی، شاخص شکست نمونه می تواند به دست آید. این شاخص جهت بررسی خصوصیات فیزیکی همچون غلظت و چگالی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه HI96822 علاوه بر سنسور تصویری خطی، از یک لامپ LED، منشور و لنز نیز استفاده می کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی